Islamic Widget

About Me

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
diri ini hanyalah insan biasa yang ditugaskan menjadi khalifah diatas muka bumi ini dan perjalanan ini masih panjang untuk mencari maksud perjuangan yg sebenar dan ku sedar kadang2 aku lemah mengharungi segala cobaan dan dugaan dari ALLAH S.W.T. dan dari situ jga aku mengenali erti kesabaran dan ketabahan yg mendorong aku untuk menjadi lebih matang... aku dilahirkan untuk menjadi seorang pendakwah suatu hari nanti... INSYAALLAH...

PENGIKUT SETIA....

MuLakAn PerNiaGaaN..

CaRi WaNg TaMbAHaN...??? JOM CUBA

KliK SemUa KalAu anDa seOraNg BloggEr SetiA

Saturday, June 19, 2010

bola... tidakkkk!!!!!!!!

pelik ar... knp semua org suka tgk bola...
membazir masa jer... lps tu mula la ckap x cukup masa...
org cakap la(bkan saya cakap) main bola ni mcm org gila...
betul ker...
depa cakap mcm org gla sbb 20 org kjr sebiji bola...
ish3...
kesian betul la org yg kjar bola tu...
hehehe...
apa2 pun yg kaki bola tu enjoy la puas2 dgn piala dunia ni...
lagipun 4 thun skali jer...

untuk kak irah...
brazil mng piala dunia tu x pasti lagi sbb argentina, uruguay masih ada...
betul x...
hehehehe...
brazil kalah 2 berbalas 1 dgn argentina...
tu pun gol kesian jer...
hahahahahaha....

Monday, June 14, 2010

rasa malas nak buat program ni tp apa bleh buat...
demi kebaikan organisasi saya sanggup buat...
geram, marah, sakit hati dan sewaktu dgnnya semua ada....
ffffffrrrrrrrruuuuuuuusssssssstttttttt betuuullllllll llaaaa....
mnx tolong kak irah la buat...
bleh x.. hehehe... (merayu ni)

Sunday, June 13, 2010

Bersiap-sedia menghadapi dugaan...(hahahaha)



comelnyer sepupuku ini...
macam muka aku sewaktu kecil...
nmpaknya dah ada geng bru la nmpknya...
betul x kak irah...
tapi yg peliknya knp dlu ada org ni x mngku yg badan cm ktkan ka irah...
lps ada bdk baru ni bru nk mengaku ahli kmplan kt kan kak irah...
pelik betul org mcm tu...
tp apa2 pun,
mka dia sama mcm syahir...
hahahaha...(nada bangga)
you all jgn jeles yer...
nanti syahir belanja ...
hehehhe....