Islamic Widget

About Me

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
diri ini hanyalah insan biasa yang ditugaskan menjadi khalifah diatas muka bumi ini dan perjalanan ini masih panjang untuk mencari maksud perjuangan yg sebenar dan ku sedar kadang2 aku lemah mengharungi segala cobaan dan dugaan dari ALLAH S.W.T. dan dari situ jga aku mengenali erti kesabaran dan ketabahan yg mendorong aku untuk menjadi lebih matang... aku dilahirkan untuk menjadi seorang pendakwah suatu hari nanti... INSYAALLAH...

PENGIKUT SETIA....

MuLakAn PerNiaGaaN..

CaRi WaNg TaMbAHaN...??? JOM CUBA

KliK SemUa KalAu anDa seOraNg BloggEr SetiA

Sunday, June 13, 2010

Bersiap-sedia menghadapi dugaan...(hahahaha)



comelnyer sepupuku ini...
macam muka aku sewaktu kecil...
nmpaknya dah ada geng bru la nmpknya...
betul x kak irah...
tapi yg peliknya knp dlu ada org ni x mngku yg badan cm ktkan ka irah...
lps ada bdk baru ni bru nk mengaku ahli kmplan kt kan kak irah...
pelik betul org mcm tu...
tp apa2 pun,
mka dia sama mcm syahir...
hahahaha...(nada bangga)
you all jgn jeles yer...
nanti syahir belanja ...
hehehhe....

2 comments:

insandambakasihillahi said...

salam...wah...
awt along tgk syahir makin handsome nih?
hu3...ada ciri2 kebapaan... ^_~

syahirzulkfli said...

hahaha...
biasa jer....
semua nikmat ni Allah s.w.t. yg bg so kt perlu la menghargainya...