Islamic Widget

About Me

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
diri ini hanyalah insan biasa yang ditugaskan menjadi khalifah diatas muka bumi ini dan perjalanan ini masih panjang untuk mencari maksud perjuangan yg sebenar dan ku sedar kadang2 aku lemah mengharungi segala cobaan dan dugaan dari ALLAH S.W.T. dan dari situ jga aku mengenali erti kesabaran dan ketabahan yg mendorong aku untuk menjadi lebih matang... aku dilahirkan untuk menjadi seorang pendakwah suatu hari nanti... INSYAALLAH...

PENGIKUT SETIA....

MuLakAn PerNiaGaaN..

CaRi WaNg TaMbAHaN...??? JOM CUBA

KliK SemUa KalAu anDa seOraNg BloggEr SetiA

Friday, June 10, 2011

apa dan sgalanya...

ntah la entry kali ni... mcm mengarut jer... hurmmm... apa...???
apa yg apa..??? hurmmm... ye la... crita skit pasal kawan2 yg diri ini kenal... untung nya kawan2 yg lain.. baru umur masuk 19 dah kawin... aq bgga dgn korang... harap2 berkekalan... ada org tanya aq... "syahir, ang bla lg, x kan tgk jer member lain kawin.." aaaiiii.... rasa mcm nak kna smacam jer org tu... berjaya belum lg dah pandai ajar aq kawin2... hurmmm... sabo jer la... insya-Allah ada la suatu masa nanti... harapan dan impian sudah diolahkan cma tggu masa dan keputusan jer...

kpd sahabat aq yg dah kawin tu.. aq berdoa agar korang bahgia sehgga akhir hayat.. smoga mndpat cahaya mata yg soleh yg dapat menjdi seorng khalifah yg baik dan adil agar dapat memimpin negara dan anak muda masa depan... insya-Allah....

3 comments:

radzdynna said...

xpe dik... belajar dulu... ikhlas menuntut ilmu, balas jasa umi, insyaAllah dipermudahkan jodoh =)

syahirzulkfli said...

yup.... betul tu akak... belajar hgga berjaya dulu baru bleh fikir pasal kawon ni kan... hehehe... insya-Allah smoga di pertemukan jodoh yg terbaik untuk dri ini...

radzdynna said...

=)