Islamic Widget

About Me

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
diri ini hanyalah insan biasa yang ditugaskan menjadi khalifah diatas muka bumi ini dan perjalanan ini masih panjang untuk mencari maksud perjuangan yg sebenar dan ku sedar kadang2 aku lemah mengharungi segala cobaan dan dugaan dari ALLAH S.W.T. dan dari situ jga aku mengenali erti kesabaran dan ketabahan yg mendorong aku untuk menjadi lebih matang... aku dilahirkan untuk menjadi seorang pendakwah suatu hari nanti... INSYAALLAH...

PENGIKUT SETIA....

MuLakAn PerNiaGaaN..

CaRi WaNg TaMbAHaN...??? JOM CUBA

KliK SemUa KalAu anDa seOraNg BloggEr SetiA

Sunday, September 12, 2010

rayaaaa...

mcm best jer...
tp hakikatnya mmg seronok dapat jumpa adik-bradik yg berjauhan...hehheeee....
apa2 pun raya thun ni kurang meriah dari sebelumnya...
maybe sbb dah besar... maybe sbb kehilangan bulan yg penuh keberkatan... :-/

raya pertama dikampung penuh dgn kelucuan para puteri yg bersiap... mcm2 karenah..
ada yg mengambil masa berjam2 untuk bersiap... (fuhhh lamanya...) hhahahaa... agaknyer mmg tuuuutttttt ni siap lambat kot... heheheee.... lps solat aidilfitri semuanya bergegas kluar pg rumah sanak saudara(lari dari tetamu la tu..) hehee...

raya kedua masa nak layan tetamu...
dari pagi hingga ke malam x putus2 tetamu yg datang... seronoknyer...

raya ketiga dirumah sendiri...
masa untuk menunggu ahli keluarga datang...
sepang, ipoh, gerik, sume ada la...
kepada semua kawan dan sahabt mai la jemput datang kerumah...

No comments: