Islamic Widget

About Me

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
diri ini hanyalah insan biasa yang ditugaskan menjadi khalifah diatas muka bumi ini dan perjalanan ini masih panjang untuk mencari maksud perjuangan yg sebenar dan ku sedar kadang2 aku lemah mengharungi segala cobaan dan dugaan dari ALLAH S.W.T. dan dari situ jga aku mengenali erti kesabaran dan ketabahan yg mendorong aku untuk menjadi lebih matang... aku dilahirkan untuk menjadi seorang pendakwah suatu hari nanti... INSYAALLAH...

PENGIKUT SETIA....

MuLakAn PerNiaGaaN..

CaRi WaNg TaMbAHaN...??? JOM CUBA

KliK SemUa KalAu anDa seOraNg BloggEr SetiA

Thursday, January 20, 2011

kenapa ainya berlaku....

ermmmmmm...
kenapa zaman skarang ni banyak sangat berlaku sihir menyihir ni...
x sedar diri ker... rasa mcm zaman jahiliah jer...
wahai umat manusia sekalian... insaflah...

zaman skarang ni mmg org akan main sihir especially perempuan...
itu mmg x dinafikan sbb dalam Al-Quran juga ada menyata perkara tersebut dalam surah
Al-Falaq ayat 4 yang bermaksud "dan dari kejahatan wanita-wanita tukang sihir yang menghembus pada tali yang bersimpul" hal ini jelas menunjukkan bahawa kaum ini sanggup melakukan apa sahaja untuk mencapai matlamat mereka...

ermmmm...
saya rasa ia cuma sesetengah wanita sahaja... bukan semua wanita mcm tu...
tp itu lah hakikatnya... bukan saya yang suka2 mereka2 cerita tp ia jelas diterangkan dalam Al-Quran.... saya harap mereka yang berkenaan tu insaf lah.... x kira siapa kita... tempat yang kita akan kembali nanti ialah paling dalam dan gelap iaitu "KUBUR"
itulah tempat paling suci untuk umat ISLAM.... kita semua sama sahaja...
so, x perlu la kita main2 sihir... buang masa, buang tenaga dan buang harta...
kan dah membazir... membazirkan amalan syaitan... dah sah sape yg sihir ni mmg keturunan syaitan... ermmmmm....

istighfarlah wahai umat NABI MUHAMMAD S.A.W...
bersama2lah beristighfar bersama saya...

اَسْتَغْفِرُ اللهَ الْعَظِيمِ x100

baca dgn hati yang tenang dan terbuka....
semoga kita sentiasa dibawah keredhaan Allah s.w.t...
insya-Allah...

No comments: