Islamic Widget


About Me

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
diri ini hanyalah insan biasa yang ditugaskan menjadi khalifah diatas muka bumi ini dan perjalanan ini masih panjang untuk mencari maksud perjuangan yg sebenar dan ku sedar kadang2 aku lemah mengharungi segala cobaan dan dugaan dari ALLAH S.W.T. dan dari situ jga aku mengenali erti kesabaran dan ketabahan yg mendorong aku untuk menjadi lebih matang... aku dilahirkan untuk menjadi seorang pendakwah suatu hari nanti... INSYAALLAH...

PENGIKUT SETIA....

MuLakAn PerNiaGaaN..

CaRi WaNg TaMbAHaN...??? JOM CUBA

KliK SemUa KalAu anDa seOraNg BloggEr SetiA

Thursday, January 27, 2011

trima kasih atas pertolongan...

firstly nk ucap tahniah kpd diri sendiri (kalau bukan diri sndri sape lg :p ) sbb telah berjaya melakukan satu lonjakan perubahan dalam blog ni... semuanya atas usaha sendri dan hasil pertolongan yg begitu banyak dari sahabat yang berada jauh diperantauan... kalau x silap sahabat ni dari manjung, perak...

beliau lah yg mengesyorkan blog ni supaya buat pembaharuan... beliau jg berjaya menguruskan salah satu blog saya iaitu himpunankata-katahikmah.blogspot.com .... saya bersyukur kerana mempunyai sahabat sebegini rupa yg sanggup menolong x kira masa... trima kasih atas bantuan dan pertolongan kalian... hehehe.... B-)

sebelum tu... terimalah nukilan yg x seberapa ni... nukilan ini ditujukan khas buat semua sahabat dan mereka yang telah banyak menolong dalam semua perkara... trima kasih sekali lg buat sahabat yang berada di setiawan kerana sudi membantu meningkatkan mutu blog ini... terima kasih = kamsa hamnida.... ;)

sahabat,
engkau bagai mentari
yang menyinar hidupku
untuk teruskan perjuangan
menegak dan menyebarkan
syiar ISLAM....

sahabat,
tanpamu aku x sedari
mungkin aku pernah lakukan kesilapan
tp, engkau x pernah terasa hati
dan engkau tabah melayan karenahku
walaupun kadang2 amat membebankanmu....

sahabatku,
aku sedar bahawa diriku selalu menyusahkanmu
sampaikan ku rasa engkau tidak selesa dgn caraku
tp percaya
bahawa aku tidak sesekali ingin membebani dirimu
kerana aku tahu bhwa engkau juga manusia biasa....

sahabatku,
aku amat berharap
agar persahabatan ini berkekalan
dan tidak akan putus dipertengahan jalan
sedarlah bahawa aku memerlukan semua SAHABAT YG AKU ADA
kerana SAHABAT aku amat BERMAKNA buat diriKu....

nukilan ikhlas dari,
syahirzulkfli...

khas buat,
semua sahabat...

semoga happy selalu...
senyum sokmo.... hehehe... =)

No comments: