Islamic Widget

About Me

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
diri ini hanyalah insan biasa yang ditugaskan menjadi khalifah diatas muka bumi ini dan perjalanan ini masih panjang untuk mencari maksud perjuangan yg sebenar dan ku sedar kadang2 aku lemah mengharungi segala cobaan dan dugaan dari ALLAH S.W.T. dan dari situ jga aku mengenali erti kesabaran dan ketabahan yg mendorong aku untuk menjadi lebih matang... aku dilahirkan untuk menjadi seorang pendakwah suatu hari nanti... INSYAALLAH...

PENGIKUT SETIA....

MuLakAn PerNiaGaaN..

CaRi WaNg TaMbAHaN...??? JOM CUBA

KliK SemUa KalAu anDa seOraNg BloggEr SetiA

Thursday, May 12, 2011

apa2 je la..

hahaaaa... bnyaknyer nak kongsi dkt sana sini... hahaa.. rindunyerrr dkt blog ni.. dah lama x bka... haaa... firstly pasal kerja.. cm tak caye jer after plkn trus dpt kejeee... tanpa ditemu duga... nasib baik la.. bos pun ok... rindunyerr dkt tmpat keje tu.. gaji pun not bad... rm 814 bleh la untuk sara hidup sndri... heheeee...
niat untk bli sesuatu dah tercapai dan skarang untk ambil something yg berharga dalam hidup untk mngelak dri kna saman.. heheee...

No comments: