Islamic Widget


About Me

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
diri ini hanyalah insan biasa yang ditugaskan menjadi khalifah diatas muka bumi ini dan perjalanan ini masih panjang untuk mencari maksud perjuangan yg sebenar dan ku sedar kadang2 aku lemah mengharungi segala cobaan dan dugaan dari ALLAH S.W.T. dan dari situ jga aku mengenali erti kesabaran dan ketabahan yg mendorong aku untuk menjadi lebih matang... aku dilahirkan untuk menjadi seorang pendakwah suatu hari nanti... INSYAALLAH...

PENGIKUT SETIA....

MuLakAn PerNiaGaaN..

CaRi WaNg TaMbAHaN...??? JOM CUBA

KliK SemUa KalAu anDa seOraNg BloggEr SetiA

Saturday, July 10, 2010

hari ni merupakan hari kedua program...
aktiviti yg berlaku skarang ialah xplorace...
seronok betul sbb dapat tgk gelagat para peserta...
Alhamdulillah, skarang semua berjalan dgn lancar stakat ni...
smalam ada acara burung hantu... menarik jgk la tp biasa la kalau berjalan tgh malam pasti ada yg cedera...
tp x mengapa sbb anak buah dah rancang semua dgn sempurna sekali...
saya tabik anak buah sya... tanpa korang semua x mungkin program ni dapat berjalan dgn lancar... terima kasih banyak2...
SAYANG KORANG SUME...
harap lps ni kita dapat buat program yang lebih besar...
insya-Allah...

x sabar rasanya nak tggu malam ni...
malam kebudayaan... malam yg ditggu2 oleh semua peserta untuk melihat telatah peserta lain.... hahahaha...(kejam jgk diri ini)
saya dan anak buah saya akan buat kelainan... mcm2 kelainan kami dah buat...
apa yang penting pukul 3 pagi ni.... sesi muhasabah diri akan bemula... slot ni akan disampaikan oleh penceramah yang terkemuka iaitu MOHAMMAD NURSYAHIR BIN ZULKFLI ketua pelaksana dan ketua pengawas...(hahaha rasa bangga skit pun ada)...
harap berjalan dgn sempurna... x sabar betul nak tggu pukul 3 pagi ni....
saya dah sediakan beberapa replika mayat yang diselia oleh anak buah saya...

harap lepas program ini semua ahli dalam organisasi dapat bekerjasama untuk meningkatkan mutu kerja yang cemerlang...
harap tugas akan dilakukan dgn ikhlas dan tanpa mengira pangkat ....
oppsss... ada keje sikit skarang ni...
nanti sambung balik...
k...
assalamualaikum...
kak irah nanti komen k...

No comments: