Islamic Widget


About Me

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
diri ini hanyalah insan biasa yang ditugaskan menjadi khalifah diatas muka bumi ini dan perjalanan ini masih panjang untuk mencari maksud perjuangan yg sebenar dan ku sedar kadang2 aku lemah mengharungi segala cobaan dan dugaan dari ALLAH S.W.T. dan dari situ jga aku mengenali erti kesabaran dan ketabahan yg mendorong aku untuk menjadi lebih matang... aku dilahirkan untuk menjadi seorang pendakwah suatu hari nanti... INSYAALLAH...

PENGIKUT SETIA....

MuLakAn PerNiaGaaN..

CaRi WaNg TaMbAHaN...??? JOM CUBA

KliK SemUa KalAu anDa seOraNg BloggEr SetiA

Tuesday, July 20, 2010

it's time to show....

alhamdulillah...
sekarang dah sampai masanya untuk saya berkongsi gambar sewaktu kem penggabungan antara pengawas sekolah dan PRS... banyak kenangan yang telah tercipta disana dan kami juga dapat banyak pujian dari pelbagai pihak. antara pujian yg mereka berikan ialah

=syahir, saya ucapkan tahniah kpd syahir dan para fasilitator kerana telah berjaya membuat satu program dimana program ini selalunya dibuat oleh pelajar universiti dan mustahil dibuat untuk rakan sebaya... syahir dan para fasilitator telah berjaya mengawal keadaan dan disiplin para peserta dari kalangan umur yg sebaya. tahniah saya ucapkan. saya harap SPM batch 10 boleh buat satu group dibawah alumni sekolah teknik taiping supaya batch ni akan menjadi contoh kpd yang lain... dan pastikan ada copy setiap slot sbb saya nak semua slot tu... menarik sekali walaupun buat dalam masa kurang dari 5 jam... tahniah...

apa2 pun komen, kritikan, teguran, semuanya kami terima dgn hati yang terbuka...
sekiranya ada sesiapa yang ingin buat program, booleh jemput saya atau telefon saya di talian 0134479904 / 0175514193... (offer diri awal2...hehehehe...)

semua kenangan ada disini...
disini ada beberapa gambar yang saya ingin konsikan bersama... see and comment k...




(para fasilitator perempuan yg setia mendengar taklimat dari ketua penyelaras)



(fasi lelaki yang keletihan..hahahaha...)



(gelagat peserta)



(ceramah agama tidak dilupakan...)



(penerangan awal kpd para peserta)

(penerangan terakhir kpd fasi lelaki)


(mendengar taklimat dari kaunselor)



(selamat hari lahir ashila dan fahim... semoga panjang umur dan murah rezeki...)





(seronoknya dapat hadiah...hehehehe..)


majlis penutupan

MALAM MUHASABAH DIRI yang dikendalikan oleh seorang penceramah luar yang bernama MOHAMMAD NURSYAHIR BIN ZULKFLI...(like my name...hehehe...)








rasanyer stakat ni dulu...
dah x larat nak download gambar dah...
banyak lagi slot tp ni sebagai ringkasan jer...
so tired... so I want take a new fresh air...hahaha...
k... jumpa lagi di slot lain...
kalau ada program baru akan diumumkan kemudian...
insya-Allah....

No comments: