Islamic Widget

About Me

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
diri ini hanyalah insan biasa yang ditugaskan menjadi khalifah diatas muka bumi ini dan perjalanan ini masih panjang untuk mencari maksud perjuangan yg sebenar dan ku sedar kadang2 aku lemah mengharungi segala cobaan dan dugaan dari ALLAH S.W.T. dan dari situ jga aku mengenali erti kesabaran dan ketabahan yg mendorong aku untuk menjadi lebih matang... aku dilahirkan untuk menjadi seorang pendakwah suatu hari nanti... INSYAALLAH...

PENGIKUT SETIA....

MuLakAn PerNiaGaaN..

CaRi WaNg TaMbAHaN...??? JOM CUBA

KliK SemUa KalAu anDa seOraNg BloggEr SetiA

Sunday, July 25, 2010

terima kasih kerana menjatuhkan diriku...

harapkan pagar, pagar makan padi...
terima kasih banyak2 kpd PA smt yg berjaya menjatuh diriku dari belakang...
semoga memperoleh kemenangan yang seterusnya untuk menjatuhkan org lain...
INGAT!!!! kalau Allah x balas di dunia, akhirat masih ada... kerana nila setitik rosak susu sebelanga...

lain kali kalau nak buat program tu x payah la tiru pengawas sekolah kalau dah tahu diri tu tak reti nak buat program dan x reti nak uruskan... menyusahkan betul...
ayat ni terpaksa cakap lepas sbb korang punya organisasi telah menjatuhkan martabat organisasi pengawas sekolah... lg pun idea yg korang ada sekarang ni pun datangnya dari lembaga pengawas jugakkan... jgn anggap kami ni habis madu sepah dibuang... korang x mengenali ahli pengawas kami yang sebenar... kami hanya bersabar dan jgn sampai kesabaran kami melebihi had yg ditetapkan...

tak nak mnx tolong pengawas konon....
balik2 kami yang jd sasaran...
x payah la korang nak berselindung dari wajah keayuan korang... semuanya dah terbongkar...
nasib baik korang punya KA tu baik sbb banyak bg kerjasama kalau x mmg pengawas nekad x akan tolong korang punya program... sedar la... x payah la kutuk belakang2 and one more thing... korang tanya balik dkt ahli korang siapa yang suruh aq ambil salah satu dari slot korang... sedar la...aq x ingin langsung untuk bersama-sama melaksanakan program korang...sedar la semua PA2 sekalian... aq lagi banyak perkara nak buat... aq x layan la korang punya program yg mcm tah hape2 tu... ni first time aq cakap mcm ni dkt korang supaya korang sedar... siasat dulu sebelum nak memaki hamun....

stakat nk challenge our program...
ikut suka hati korang la asalkan korang bahagia... aq ni manusia mcm korang jgk...
ada hati dan perasaan... kalau ada ahli PA smt yg dah baca blog ni bagus la...
lps ni sebarkan (A) dan kutuk la sepuas-puasnya yer.... nasihat sikit yer...
kalau rasa program tu dah x bleh buat baik x payah buat yer... dan lagi satu, kalau dah rasa x tahu nak menghargai atas apa yg lembaga pengawas berikan lebih baik x payah mnx tolong... tu pun ada yg mengaku x nk mnx tolong dari sape2... last2 mnx tolong jgk... dunia dunia....

cukup la stakat ni...
kalau tulis panjang2 pun bukannyer korang bleh buat apa2 pun...
kpd KA (A) terima kasih atas segala pengorbanan sewaktu program dahulu...
kalau bukan KA yg ada sekarang ni x tau la apa dah jd dgn program PA sekarang ni...
harap KA sekarang ni ambil kata2 dari warden korang tu sebagai pembakar semangat..
jgn putus asa untuk melayan karenah anak buah...

4 comments:

lala said...

ALLAH berikan kita sekeping hati yg diselaputi lapisan kesabarn...jgnlah kita menyakiti hati org lain dgn kata2 kita yg lahir atas dasar kemarahn semata-mata..tp jglah kata2 kita agar hati itu ttp tenang...kita cma mnusia biasa..:)

syahirzulkfli said...

eerrrmmm...
mmg betul ALLAH berikan kita sekeping hati yg diselaputi lapisan kesabarn...
tp syahir cuma manusia biasa dan kesabaran manusia adalah terbatas...
apa2 pun terima kasih ashila sbb banyak menolong syahir ketika waktu susah dan senang... :-)

lala said...

sekadar membantu..

syahirzulkfli said...

terima kasih kalau sudi membantu... syahir amat menghargainya... kalau la...